1991-ben kezdődött a Benetton botránykeltő hirdetéseinek története, amikor is ezzel a kampánnyal háborították fel az igencsak prűd és a hagyományok szerint mélyen vallásos olasz közönséget:
A következő igazi, nagy "reklámbomba aztán 2011-ben robbant a híressé-hírhedté vált UNHATE kampánnyal. Az olaszok - és elsősorban természetesen a Vatikán - számára legfelkavaróbb fotómontázs a XVI. Benedek pápa és Al Azhar, Egyiptom vallási vezetője közötti képzeletbeli csók megjelenítése volt. A Szentszék álláspontja szerint a Pápa és a Vatikán képe haszonszerzés céljával került felhasználásra. Ezenkívül hivatkoztak a hívők vallási érzelmeinek megsértésére is. A hirdetés 24 órával a megjelenése után el is tűnt minden reklámfelületről.
Hogy mennyire kell a vallásnak elválasztva lennie a kapitalizmus szennyétől, azt majd megkérdezzük a vatikáni szuvenírárusoktól.
Franciaország és Németország fiktív békekötése a Benetton szerint
Obama és Hu Jintao, pertu az Egyesült Államok és Kína között